Wyniki wyszukiwania dla słów: przed kradzieżą

Zostało znalezionych 265 wyników. Strona 2 z 5

Post

Wysłano: 08.02.2007 (Cz) 14:55

CytatCytat:

- a choćby takie, iz system sam w sobie ma dużo zaberzpieczeń przed kradzieżą danych, haseł itp.. nikt Ci nie wykradnie np. haseł do ftp

tak twierdzi MS, twierdził też, że będzie to system nie do podrobienia, a wypłynął jeszcze przed premierą... moim zdaniem to jednak czas zweryfikuje kto ma rację

CytatCytat:

zawiechy są spowodowane często nie z winy usera
a z jakiej niby winy?

CytatCytat:

zytałeś może newsa na wortalu?

wybacz, ale każda sroka swój ogon chwali, spodziewałeś się, że MS w kilka tygodni po premierze napisze, że wydali syf? jak dla mnie kwintesencją tego newsa, odnośnie bezpieczeństwa jest ten fragment "za pięć lat klienci Microsoftu nie będą musieli martwić się o bezpieczeństwo" inna sprawa, że niebezpieczeństwa te często wynikają z nieświadomości użytkowników.

CytatCytat:

ista ma tak ogromne możliwości, mnogość różnych funkcji i zastosowań

może, ale ich przyrost w stosunku do ich ilości w XP, w stosunku do wzrostu wymagań jest nieadekwatny (IMHO), bo cóż takiego doszło co aż tak bardzo wzmogło by zapotrzebowania sprzętowe, i nie pisz proszę mi o Aero bo udowadniano już że analogiczne efekty można osiągnąć przy znacznie niższym zapotrzebowaniu sprzętowym


Post

Wysłano: 14.08.2007 (Wt) 1:43

Kaspersky Internet Security jest związany tylko z netem a mks_ vir 2k7 z "normalnymi" wirusami?
KIS to pakiet wraz z firewallem, w tym wypadku jest to antihaker
Mks_vir 2k7 też zawiera zaporę sieciową
tak bynajmniej jest napisane na płytce PC Format na której się znajduje jego półroczna wersja
pozdrawiam

KIS -Pakiet zapewnia kompleksową ochronę komputerów PC przed wszelkimi rodzajami zagrożeń. Oparty jest o program antywirusowy Kaspersky Anti-Virus 7.0. Wyposażony jest również w osobistą zaporę ogniową. Użytkownicy laptopów mogą definiować odrębne tryby pracy zapory dla różnych sieci - Internet, sieć lokalna oraz sieć zaufana. Program pozwala także na pracę w "trybie ukrycia", w którym komputer użytkownika będzie całkowicie niewidoczny w sieci. Nad pocztą czuwa filtr antyspamowy. Pakiet został również wyposażony w nowy moduł kontroli rodzicielskiej. Dzięki systemowi analizy lingwistycznej oraz możliwości wykorzystywania czarnych list moduł ten pozwala rodzicom na kontrolowanie poczynań swoich pociech w Sieci. Produkt posiada także nową funkcję pozwalającą na ochronę poufnych danych użytkownika (adresów e-mail, haseł, informacji o kartach kredytowych itp.) przed kradzieżą.


źródło
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=2297&t=86

Post

Wysłano: 16 Lis 2007 | 9:59

CytatCytat:

Witam Was!

Mam problem z rozruchem mojej Mazdy 626 '96 1.8. Objawia się to tym, że po nocnym postoju (i tylko) mam problem z odpaleniem. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i kręceniu rozrusznikiem silnik zachowuje się jakby wogóle nie dostawał paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka i załączeniu zapłonu, pali od dotknięcia.
Powyższe objawy nie występują w ciągu całego dnia, nawet po dłuższym np. 9 godzinnym postoju.
Dodam, że świece mają przebieg ok. 7tys.km, nie ma problemów z pracą silnika w deszczowe dni, pompa paliwa sprawna, nie ma znaczenia poziom paliwa w baku, wymieniony filtr paliwa, auto posiada instalację LPG IV generacji.

Z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam

ts80


a mnie nikt nie pomoże?

W zeszłym tygodniu, auto przez 4 dni auto odpalało bez problemu. Wczoraj problem znowu powrócił. Zauważyłem jeszcze coś: Jak włożę kluczyk do stacyjki i załączę zapłon, wyłączę i włąćze raz jeszcze to odpala bez problemu. Wygląda to tak, jakby nie załączał zapłonu za pierwszym razem. Czy ktoś może coś doradzić?

Aha dodam, iż mam odcięcie pompy paliwa, jako zabezpieczenie przed kradzieżą. Zapmniałem o tym napisać wcześniej. Domniemam jednak, iż gdyby to była wina układu paliwowego to auto zapalałoby i po chwili gasło. Podobnie sprawa wyglądałby by gdyby szwankował immobilizer, gdyż kiedyś próbowałem zapalić auto kluczykiem bez immobilizera i zapalało, ale po chwili gasło. Nie wiem może się mylę.

W każdym bądź razie auto przy starcie rankiem zachowuje się tak, jak po wyjęciu bezpiecznika silnika (15), jakby kompletnie był wyłączony zapłon...

no i problem się rozwiązał winne było odcięcie pompy paliwa, które zostało zamontowane jako prewencja przed kradzieżą. Pali od strzału

Post

Wysłano: Czw 21 Cze, 2007 00:12

Witam Szanowne Grono!!
Chciałbym lekko zaingerowac w układ elektryczny mojego Tino.

1.
Po pierwsze to chciałbym zmienić zasilanie sterowanie szyb tak by działały już po ustawienie kluczyka w pozycję ACC. Dlatego prosiłbym bym wskazówki, gdzie znajduję się kabel zasilający cały układ i gdzie go najlepiej podpiąć by zbytnio nie obciążyc juz istniejącego obwodu.

2.
Poza tym zgodnie z artykułem z jakiegoś z poprzednich numerów gazety MOTOR chciałbym zabezpieczyć lepiej auto przed kradzieżą wstawiając tyrystor w którys z układów sterujących silnikiem.
Jest to proste urządzenie, znane elektronikom które zamyka obwód tylko wtedy gdy podłączomy do niego zasilanie i tak np. jak to było opisane w artykule załączy układ zasilanie pompki paliwa, tylko wtedy gdy podczas włączania zapłonu (lub po jego włączeniu) bedzie na chwilę załączone ogrzewanie tylnej szyby.
Ja mam jednak silnik 2.2 Di i myślałem o zabezpieczeniu w ten sposób obwodu zasilania zaworu odcinającego. Jednak niestety niewiem gdzie są poprowadzone wiązki kabli.

3.
Planuje także zamontować CB-radio, zasilanie podłącze tak by działało tylko z kluczykiem na ACC, ale nie mam koncepcji gdzie je zamontować. Nie bardzo pasuje mi pomysł miedzy fotelami.
Nie chcę też anteny na magnes by sie plątać z kablem przy wkładaniu go do bagażnika, chciałbym zamontować na "dzwonek" do górnej części tylnej klapy.
Niech może ktoś pochwali jak to rozwiązał u siebie, którędy puścił kabel antenowy i jaka była jego długość.

Bede wdzięczny za wszelkie wskazówki ułatwiające mi wykonanie tych przeróbek lub może ktoś ma inne pomysły??!!
Pozdrawiam!!

Post

Wysłano: 28 Cze 2007 | 22:43

Tegoroczne badanie zostały przygotowane wspólnie przez organizację Thatcham oraz brytyjski Departament Transportu, związek motoryzacyjny i firmy ubezpieczeniowe. Na ogólną ocenę składały się dwa podstawowe kryteria: zabezpieczenie przed włamaniem się do pojazdu oraz zabezpieczenie przed jego kradzieżą.

Pod uwagę w pierwszym kryteriu brane były przede wszystkim różnego rodzaju fabrycznie montowane elementy zabezpieczenia, które utrudniają dostęp do zamkniętego samochodu. M.in. skomplikowanie zewnętrznych zamków, działanie alarmu, dodatkowe zamknięcia (np. schowka i klapy bagażnika) oraz łatwość skopiowania kluczyków.

Drugie kryterium oceniało ponadto wszelkie dodatkowe zabezpieczenia, które utrudniają uruchomienie auta. Oprócz powyższych elementów sprawdzano także m.in. działanie blokady zapłonu oraz kierownicy, immobilisera, czy auto posiada system jego namierzania.

Cały artykuł

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/52857
W tegorocznym zestawieniu marek najlepiej zabezpieczonych przed kradzieżą pierwsze miejsce zajęło Audi, którego trzy modele okazały się najlepsze w swoich segmentach. Drugie miejsce w rankingu zajęło Volvo, trzecie Volkswagen, a czwarte Mazda. Przed rokiem również triumfowało Audi, przed Mazdą i Volvo. Bardzo dobre rezultaty w badaniu zanotował także Citroen, który wprawdzie nie znalazł się w ścisłej czołówce rankingu, ale aż cztery jego modele zwyciężyły w swoich klasach.

Post

Wysłano: 2007-06-26, 13:14

Auta najlepiej zabezpieczone przed kradzieżą

Niedawno ogłoszone zostały wyniki tegorocznych testów aut najlepiej zabezpieczonych przed możliwością kradzieży lub włamania. Badania zorganizowali specjaliści z organizacji Thatcham we współpracy m.in. z brytyjskim Departamentem Transportu oraz tamtejszą branżą ubezpieczeniową.
Oto pełna lista tegorocznych zwycięzców w poszczególnych kategoriach:
- auta małe: Citroen C3 Exclusive (przed MINI 2007 i Volkswagen Polo SE)
- klasa niższa średnia: Citroen C4 Exclusive (Volvo C30, Ford Focus Ghia/Titanium, Audi A3)
- klasa wyższa średnia: Peugeot 407 Executive (Citroen C5 Exclusive, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat, Toyota Avensis sedan)
- klasa wyższa średnia premium: Lexus IS (Jaguar X-Type, BMW Serii 3 sedan, Audi A4)
- mini vany: Citroen C4 Picasso Exclusive (Mazda5, Ford C-MAX Titanium)
- vany: Ford S-MAX (Ford Galaxy poza wersją LX, Renault Espace poza wersją Authentique)
- kabriolety/roadster: Audi TT Roadster 2007 (VW Eos, Volvo C70, Mazda MX-5, Saab 9-3 Kabriolet)
- sportowe: Audi S8 (Peugeot 407 Coupe, Citroen C4 VTS)
- małe terenowe: Nissan X-Trail (Toyota RAV4, Honda CR-V 2007 wersja ES oraz EX, Land Rover Freelander 2007, Jeep Compass)
- duże terenowe: Audi Q7 (BMW X5 2007, Cadillac SRX, Volkswagen Touareg, Toyota Land Crusier)
- klasa wyższa: Citroen C6 (Peugeot 607, Audi A6 sedan, Volvo S80)
- luksusowe: Mercedes Klasy S (Lexus LS, Audi A8, Volkswagen Phaeton, Daimler Super Eight)
- ranking producentów: Audi (Volvo, Volkswagen, Mazda)

źródło: www.samar.pl

Post

Wysłano: 2009-04-07, 18:35

MTD K. Kulik
Autoryzowany zakład montażu i kontroli zabezpieczeń przeciwkradzieżowych

www.alarmownia.pl

ul. Kielecka 7
81-303 Gdynia
Tel. (58) 660 80 50
Kom. 0 602 635 561
mtdkulik@o2.pl
Czynne: poniedziałek - piątek w godz. 9:00 - 16:00

Techniką zabezpieczeń pojazdów zajmujemy się z powodzeniem od 1987 r.

Przez ponad 20 lat zyskaliśmy nie tylko doświadczenie ale co ważniejsze - liczną rzeszę zadowolonych klientów.

Współpraca z czołowymi producentami zabezpieczeń i własne opracowania pozwalają nam skutecznie zabezpieczyć
każdy pojazd, od motocykla i samochodu po autokar, ciężarówkę czy maszynę budowlaną.

Zaświadczenia o skuteczności i sprawności autozabezpieczeń honorowane są
przez wszystkie Towarzystwa Ubezpieczeniowe.

Nasza oferta:

Montaż zabezpieczeń przed kradzieżą we wszelkich pojazdach:
• autoalarmy
• immobilizery
• blokady skrzyń biegów
• znakowanie systemem AutoDot

Montaż systemów komfortu:
• centralne zamki
• elektryczne podnośniki szyb
• czujniki parkowania
• urządzenia głośnomówiące do telefonów
• nawigacje

Montaż sprzętu audio:
• radioodtwarzacze
• anteny
• radiotelefony CB
• głośniki i tuby
• wzmacniacze

Wykonujemy:
• diagnostykę systemów zabezpieczeń
• naprawy zabezpieczeń
• naprawy systemów komfortu
• badania skuteczności zabezpieczeń - wystawiamy zaświadczenia
• modernizacje oświetlenia samochodu - XENON

Serdecznie zapraszamy...

Post

Wysłano: Wto Sty 13, 2009 18:36

CytatCytat:

A może do obecnego radia dołożyć za 150-200zł wzmaka i wtedy na pewno Helixy zagraja lepiej... Znam to z autopsji

http://allegro.pl/item523622862_rewelacja_radio_nakamichi_cd_45z_hi_end.html Najlepsze radio do 1000-1200zl mam nadzieje, że wróci kiedyś do mnie


@michone... nie wątpię w twoją wiedzę i umiejętności....

Ja nie znam się tak na audio, i dlatego to ty mi wiele pomogłeś w jednym z wątków...

Ale kurcze .... to radio nie ma w ogoóle jakiegoś Design'u wygląda jak za 50zł... ale to akurat jak zabezpieczanie przed kradzieżą Wg mnie w roverku z drewnem bedzie wygladac 100x lkepiej od kolorowych choinek... Ja powiem tak design nie gra. A takie nakamichi mialem w kilku autach i wbrew pozorom super integruje się z deska roździelcza.

U mnie nawet napedzały początkowo bez wzmaka helixy blue 62MkII. Potrafi wysterowac i trzymac za morde membrame glosnikow. Ja swoje sprzedałem ale na 100% jeszcze wróci do mnie do autka . 3 wyjscia RCA + Wejście RCA pozwala na bardzo duze możliwości.

Post

Wysłano: Pią Wrz 01, 2006 8:08 pm

Założyłem niedawno w seacie toledo ojca alarm z allegro, za całe 169 zł.
W cenie 2 piloty, kpl centralny zamek, centralka alarmu, czujnik wstrząsu, czujka ruchu, czujnik otwarcia klapy silnika, syrena (niestety bardzo cicha i bez własnego aku)
I ojczulek jest baaaardzo zadowolony (aż mi z radości obiecał nowy aku do mojej Cosiarki)
A czy uchroni przed kradzieżą?
Jeśli złodziej szybko wyeliminuje syrenę (wystarczy odkręcić klemę z aku... - to wielka wada syren bez własnego zasilania), i nikt nie zwróci uwagi na wyjący chwilę alarm, to będzie mógł zacząć szukać syreny i odcinacza zapłonu. Tylko jaki złodziej będzie ryzykował wpadkę (trochę się naszuka...) dla Corsy?
Prędzej odepnie szybko syrenę (słychać gdzie wyje) i wpakuje auto na lawetę albo sholuje.

Ale alarm z czujnikiem wstrząsowym ma jedną wielką zaletę - kiedy gówniarze chcą ukraść radio, to z reguły sprawdzają czy jest alarm kopiąc w oponę. Jeśli jest to raczej rezygnują bo a nuż wyjący alarm kogos nie wkurzy, i ten ktos na policję zadzwoni.
Także można oszczędzić szybę i radio

Post

Wysłano: 2007-11-09, 21:10

Postanowiłem załozyc nowy wątek, gdyż jestem świeżo po przejsciach.
Przez 3 tygodnie miałem 2 próby włamania się do mojej Tigry... Za pierwszym razem ktos próbował zwinac samochód, próbujac otworzyc drzwi zniszczył farbę na drzwiach, dachu, wewnęrznej stronie drzwi, słupkach itd... Jakos przebolałem. Welurową uszczelkę dorwałem u Laszczaka ( patrz dział Pomocy ) za dosc fajną cenę. Samochód dopiesciłem.
Kilkanascie dni później wychodze rano w sobotę by jechac do pracy i co ja widzę??

Na komendie wycenili na 700 zł. Niestety nie mam AC, więc sam pokrywam koszta.
Postanowiłem zaopatrzyc się s porządny alarm. Kupiłem urządzenie SPY 5000m.
2 piloty LCD z powiadomieniem, czujnik mikrofalowy, udarowy, odcięcie paliwa/zapłonu, czujki na klapy, pokrywę silnika, drzwi itd. Płynna regilacja wszystkich czujników. Zasięg - NIESAMOWITY. Rzeczywisty sprawdzony zasieg pilota 1900 metrów. Samochód jest na parkingu a ja z 4 pietra w domu na wyswietlaczu widzę kazdą ingerencję. Czujnik mikrofalowy mozna wyregulowac tak, żeby reagował prealarmem na zbliżenie się do samochodu na odległosc około 1 cm od powierzchni.
Tak że polecam. Koszt urządzenia 500 zł. Koszt instalacji od 150 do 300 zł. Zalezy kto gdzie załatwi.
Aha... jakby ktoś chciał, to mam też dobry patent na odciecie paliwa z pstrzyczkiem w takim miejscu, ze nikt nie znajdzie Koszt urzadzenia - pstryczek - 2-3 zł

Post

Wysłano: 22-02-2009, 18:35

CytatCytat:

To kup sobie od razu tego z ASC.

Krzychu

po co ASC ? w harrym to nie działa za dobrze
kup Classic bedziesz mial na piwo

Ja jestem zadowolony, tak jak już gdzieś na forum pisałem warto przekręcić RF Gain tak aby przy załaczony silniku zakłócenie nie pokazywały się na skali (dla mojego auta to było około 25% czyli bardzo przykręcony RF gain teraz radio jest w nowym wozie jeszcze nie testowane) i nie zgodzę się że to ogranicza zasięg bo to radio potrafi czysto działać nawet na sygnale który w takim położeniu jest poniżej skali. Wtedy ASC bardzo precyzyjnie oddziela sygnał od szumu. To tak moim zdaniem. Ciężko się przekonać bo czasami jest wrażenie że patrząc na skalę ktoś gada ale wyłączając ASC okazuje się że jednak to szum. Czasami szatkuje kogoś na granicy zasięgu ale wtedy zawsze można odkręcić na chwile SQ. Za to jest nieocenione jesli np. wycieraczki nam sieją wtedy 100% skuteczności jest. Nawet szum na 3/4 skali potrafi wyciszyć a jak ktoś gada to przepuści.

mobista - no montowałem go w lancerze CS tutaj wątek:

http://forum.mitsumaniaki...=2967&start=390

i powiem że musiałem wykręcić jedną blachę (taką co się zabezpiecza dodatkowo radio przed kradzieżą) bo się nie chciało zmieścić.

Krzychu

Post

Wysłano: 2008-10-19, 19:09

http://rapidshare.com/fil...plorer_7_pl.rar

Microsoft Internet Explorer 7 PL + Crack

Najnowsza wersja, w dalszym ciągu najpopularniejszej na świecie, przeglądarki internetowej

firmy Microsoft. Najważniejsze nowości wersji 7 to m.in. długo oczekiwana i niezwykle

przydatna możliwość przeglądania wielu witryn z poziomu jednego okna przeglądarki dzięki

tzw. kartom / panelom (tabs), zmieniony i uproszczony interfejs zapewniający więcej

powierzchni na wyświetlanie witryn (szczególnie w trybie pełnoekranowym, dostępnym po

wciśnięciu klawisza F11), zintegrowany czytnik wiadomości nadawanych przy pomocy kanałów

RSS, zintegrowane okienko wyszukiwarki, ulepszone drukowanie dzięki automatycznemu

dopasowywaniu wielkości tekstu, funkcje anty-phishingowe zabezpieczające przed kradzieżą

osobistych danych i kradzieżą tożsamości, udoskonalona obsługa styli CSS 2.1. Nowa wersja

przeglądarki obsługuje ponadto przezroczystość plików graficznych w formacie PNG.

Aby zainstalować przeglądarkę na nieoryginalnej kopii Windowsa XP najpierw należy odpalić

plik Dodaj licencję i dodać informację do rejestru. Potem możemy przejść już do instalacji

programu i w trakcie instalacji kliknąć na sprawdź SPRAWDŹ ORYGINALNOŚĆ :)

http://www.filecrop.com/internet-explorer.html

http://rapidshare.com/fil...plorer_7_pl.rar

Post

Wysłano: 29-04-2006, 00:13

Po pierwsze - jakby padł czujnik położenia wału to auto na moje rozumowanie nie odpaliłoby na niczym. To często stosowane zabezpieczenie przed kradzieżą - odłączyć czujnik położenia wału.
Skoro na gazie pali - bez mocy ale pali - to znaczy że iskra jest, dopatrywałbym się problemu w pompie paliwa, filtrze paliwa, wtryskiwaczach.
Co do mocy na gazie... - regulacja gazu była? Jak tak to kąt wyprzedzenia zapłonu? Może pasek rozrządu niedawno zmieniany i przełożony o ząbek? Może być też (gorsza opcja) wydmuchana uszczelka pod głowicą - z powodu zbyt ubogiej mieszanki LPG.
Trochę jak wróżenie z fusów jak to inni mówią.

Poza tym - poprawcie mnie proszę jak się mylę - przy braku impulsów z czujnika położenia wału ECU się odstawi i nici z jazdy nawet na LPG.
Jeśli dobrze rozumuję - zmień raz dwa mechanika

P.S.
Czy lampka Check Engine się zapala podczas jazdy? Czy zapala się po przekręceniu kluczyka i po kilku sek gaśnie? Jak zapala się podczas jazdy czy odczytywałeś błędy?

Post

Wysłano: Sob Lis 10, 2007 1:27 am

CytatCytat:

2) Ecchicon ma niestety zła reputację jeśli chodzi o ochronę rzeczy przed kradzieżą - na Ecchicon'ie 2 ochronę org room'u przed potencjalnymi złodziejami zaniedbano kompletnie i właściwie non-stop znajdowało się tam dużo osób, którzy organizatorami nie byli (przez co Resilowi ktoś zakosił PSP, które schował do swojego zostawionego w org-room'ie plecaka na początku drugiego Ecchiconu). Ponieważ w przyszłości chcę się w dużej mierze skupić na wspieraniu organizacji sal konsolowych na konwentach, IW jest narażone na ryzyko kradzieży sprzętu, gier, akcesorii do konsol itd. także wymagamy pewnych standardów bezpieczeństwa od lokalnych organizatorów.

CytatCytat:

W sprawie PierniConu proszę kontaktować się bezpośrednio ze mną.

CytatCytat:

Jeśli pamiętasz tych "orgów", którzy przez cały czas siedzieli za 'kontuarem' obok ekranu stanowiska z projektorem na konsolówce i grali na PSP w Tekkena zamiast pilnować sali, to wiesz o co chodzi


Pozwoliłem sobie na zrobienie fotki, aby uwiecznić ten fakt... n/c

Post

Wysłano: Pią Lis 09, 2007 7:47 pm

Jeśli chodzi o Ecchicon 3 to konwent był w wstępnych planach (zwłaszcza, że jest to warszawski konwent, co oznacza dla nas dużo łatwiejszą organizację jako, że transport sprzętu i wszystkiego jest już niewielką sprawą - na Ecchicon wszystko, co mieliśmy na Asuconie bylibyśmy w stanie przewieźć taksówkami), ale musiałem zrezygnować. Powody są dwa:

1) Termin konwentu pasuje jak pięść do oka dla mnie. Ponieważ studiuję w Wielkiej Brytanii i mieszkam tam np. teraz jak piszę tego posta, to pojawianie się na konwentach w Polsce, które nie są w czasie przerw, ferii czy wakacji oznacza spore koszty (dlatego niestety nie jestem obecny na większości polskich konwentów). Gdyby Ecchicon był tydzień później, albo między świętami a Sylwestrem, to ekipa IW (włącznie ze mną) z pewnością by była na konwencie i byśmy wspierali lokalną konsolówkę.
2) Ecchicon ma niestety zła reputację jeśli chodzi o ochronę rzeczy przed kradzieżą - na Ecchicon'ie 2 ochronę org room'u przed potencjalnymi złodziejami zaniedbano kompletnie i właściwie non-stop znajdowało się tam dużo osób, którzy organizatorami nie byli (przez co Resilowi ktoś zakosił PSP, które schował do swojego zostawionego w org-room'ie plecaka na początku drugiego Ecchiconu). Ponieważ w przyszłości chcę się w dużej mierze skupić na wspieraniu organizacji sal konsolowych na konwentach, IW jest narażone na ryzyko kradzieży sprzętu, gier, akcesorii do konsol itd. także wymagamy pewnych standardów bezpieczeństwa od lokalnych organizatorów.

Za to mam zamiar pojawić się na czwartym Piernicon'ie, na którym zamierzam wesprzeć konsolówkę (sprzęt, gry, turnieje itd.) i jest to prawdopodobne na 80% jako, że termin konwentu mi jak najbardziej odpowiada, a sam konwent ma bardzo dobrą reputację. Być może podobną rzecz zrobimy na Dojicon 8 o ile organizatorzy zgodzą się na współpracę z nami.

Post

Wysłano: 10-11-2005, 09:15

Firma Chip PC zaprezentowała komputer JackPC, który nie tylko przypomina, ale wręcz jest jednym dużym gniazdkiem. Firma swój wyrób nazywa przykładem "rewolucyjnej idei 'komputer w-ścianie'" - umożliwia on zbudowanie cyfrowego domu albo biura bez plątaniny kabli i potykania się o szumiące maszyny. Wystarczy jeden, schowany głęboko w szafie serwer multimediów.

Wszystkie elementy JackPC zostały upakowane w ten sposób, by zmieściły się pod obudową gniazdka sieci LAN. Komputery - z racji montażu w ścianie lub listwie - są doskonale zabezpieczone przed kradzieżą, a energię elektryczną czerpią z LAN-u. Pobór mocy jest bardzo niski - do poprawnego funkcjonowania JackPC potrzebuje ledwie 5 W.

Gniazdka w komputerze umożliwiają podłączenie monitora, głośników oraz - przy pomocy portów USB - klawiatury, myszy czy innych urządzeń. JackPC wyposażono w przeglądarkę internetową ( MSIE6 ) i pakiet Microsoft Remote Desktop Client, dzięki któremu jest on w stanie korzystać z pulpitu udostępnionego na innej maszynie.

JackPC wykorzystuje RISC-owe procesory AMD taktowane częstotliwością 333 lub 500 MHz, zamontowano w nim 32/64 MB pamięci flash i 64/128 MB RAM-u.

Więcej informacji: witryna producenta - http://www.chippc.com/pro...ackpc/index.asp

Informacja ta pochodzi z serwisu online PC World Komputer 2005-11-09

Post

Wysłano: Wt, 1 sty 2008, 20:50

CytatCytat:

Cześć.
Myślałem kiedyś o czymś takim ale na tym się skończyło. :) Pierwszym problemem jest wysokie ubezpieczenie AC a bez tego ani rusz. Chyba, że znajdziesz inny rodzaj zabezpieczenia przed kradzieżą czy szkodą. Znalazłem tylko jedną taką wypożyczalnię - telefonicznie poinformowano mnie iż koszt wypożyczenia motocykla wynosi 300 zł/dzień.
Daj znać jak coś wymyślisz. Mam trochę kapitału i jeden motocykl - yamaha xjr 1300.
Pozdrawiam.


Cześć, z tego co się orientowałem ubezpieczenie to ok.13% wartości pojazdu.Na początek nie myślałem o nowych maszynach tylko 2 -3 używanych w granicach 12-15 tys. za sprzęt.Drag Star,Shadow itp.oczywiście w odpowiednim stanie. Mieszkam 15km od Poznania i jak sądzę osób które byłyby chętne na wynajem nie powinno zabraknąć ,nie każdego stać na moto za 15-20 tys.aby wybrać się na 1-2 wypady weekendowe w roku za miasto do tego dochodzi problem z parkowaniem na zimę. (jeśli się mylę naprowadzcie mnie na odpowiednią drogę może myślę inaczej)

A ceny wypożyczenia są rzeczywiście w granicach 300-400zł(Warszawa)

Post

Wysłano: Pn paź 11, 2004 5:55 pm

Ot, i powyzywali się...
Komuś kto w sierpniu wybiera się na Krym, spodziewa się nie wiadomo czego i jeszcze za pół darmo, słusznie należą się ciężkie słowa. Ludzie kochani, tam jeżdzi całe byłe ZSSR! Policzcie sobie, króliczki, ile to luda!!!!
Polecam wrzesień. Ludzi mniej, dalej ciepło, ceny normalne (10 hrywien/nocleg w sporym mieście - Bachczysaraj, Sudak). Nie ma problemów z komunikacją, nie ma problemu z kwaterami, nie ma problemów z tusowką. No i czysto tak, że przychodzi mi powątpiwać w te historie o brudzie...
Absolutnie i bezwzględnie zaprzeczam wrednym pomówieniom, jakoby Ukraińcy czy mieszkańcy Autonomicznej Republiki Krym (w większości Rosjanie) byli nieuprzejmi dla Polaków. Podobnie bezczelne są sugestie, że tam kradną. Nie zaczepiani z pozycji "pana Polaka", co to każdemu mówi per "ty", choćby to była 70-letnia babcia, Rosjanie i Ukraińcy są niezwykle życzliwi i pomocni. Nie maja odruchów zabezpieczania się przed kradzieżą, sami też nie kradną.
Wracam na Krym w przyszłym roku, też we wrześniu, kiedy połowy forumowiczów juz tam nie będzie, o!

Post

Wysłano: 2007-01-29, 23:28

CytatCytat:

Pospolity wygląd telefonu komórkowego Tianyu B832 nie wskazuje na to, że oprócz standardowego wyposażenia, urządzenie posiada wbudowany system ochrony przed kradzieżą, umożliwiający szybką lokalizację złodzieja.

Dwuzakresowa komórka na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się spośród analogicznych produktów dostępnych na rynku. Posiada 2,4-calowy wyświetlacz TFT QVGA, wbudowany aparat cyfrowy o rozdzielczości 2 megapikseli, kamerę cyfrową, gniazdo kart pamięci flash typu microSD, odtwarzacz MP3.

Poza standardowymi zaletami telefonu komórkowego, Tianyu B832 został także wyposażony w system ochronny, który pomoże go zlokalizować w przypadku kradzieży. W momencie zmiany karty SIM właściciela na inną, telefon automatycznie wysyła wiadomość z numerem nowej karty do operatora obsługującego właściciela telefonu.

Telefon B832 firmy Tianyu został udostępniony do sprzedaży jak dotąd tylko na rynku chińskim i kosztuje 225 USD.

Źródło: Ubergizmo
tl 4press


Post

Wysłano: 18-10-2005, 09:06

Fińscy inżynierowie znaleźli nowy sposób na zabezpieczenie telefonu komórkowego przed kradzieżą lub użyciem "bez zezwolenia właściciela". Chcą wyposażyć komórki w czujniki ruchu, które pozwalają zidentyfikować właściciela po sposobie chodzenia i poruszania się - czytamy w serwisie NewScientist.com. Badacze z fińskiego Centrum Badań Technicznych VTT stworzyli prototyp komórki z czujnikami ruchu. Czujniki - o wymiarach zaledwie 3 na 2 milimetry - rozpoznają i rejestrują sposób chodzenia użytkownika telefonu, a następnie regularnie sprawdzają, czy telefon jest wciąż w jego posiadaniu. Jeśli telefon "podejrzewa", że znalazł się w niepowołanych rękach, wówczas zmusi posiadacza do wstukania kodu lub hasła podczas pierwszej próby wykonania połączenia. Testy pokazały, że komórka w 98 proc. poprawnie wskazała, że trzyma ją ktoś inny niż prawowity właściciel. Podobnie, gdy użytkownik pozostawał ten sam - w 4 proc. popełniała błędy, włączając "alarm". Mimo tak obiecujących wskazań, metoda rozpoznawania chodu i sposobu poruszania się jest jednak mniej wiarygodna niż identyfikacja odcisku palca czy tęczówki - przyznają inżynierowie. Czujnik bowiem najlepiej sprawdza się, gdy telefon jest przyczepiony do paska właściciela. Mniej wiarygodnie wypada w testach, gdy znajduje się w torebce czy plecaku. Ponadto, wskazują badacze, czujniki można dość łatwo wprowadzić w błąd. Wystarczą wysokie obcasy, kontuzja nogi lub... kilka drinków.

Post

Wysłano: Nie Kwi 06, 2008 13:03

CytatCytat:

Witam wszystkich. Mam taki problem, moze ktos sie spotkal... Otorz w corsie b 1.4 16v 3-d problem z centralnym zamkiem polego na tym, ze dziala tylko zamykanie... Natomiast z kluczyka idzie otworzyc jedynie drzwi kierowcy... W zaden sposob nie potrafie otworzyc drzwi pasazera, bagaznika, nie wspomne juz o klapce wlewu paliwa... Wyciagalem bezpiecznik, odpinalem aku, rozebralem nawet tapicerke drzwi pasazera... nic... Mam ktos jakas rade??? Bo juz mi rezerwza swieci....


Dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą, polegające na tym że przkręcając kluczyk o 90 stopni w prawo i wyciągając kluczyk - możesz tylko otworzyć drzwi kierowcy, inne drzwi są jakgdyby zablokowane dodatkowo. Aby móc otworzyć inne drzwi wystarczy zamykać - przekręcając kluczyk o 45 stopni(lekko w prawo i powrót).
Zresztą łatwo to wyczuć przekręcjąc trochę - zamkną się drzwi, dokręcjać do pełnych 90 stopni kluczyk załaczy blokadę umożliwjającą otwarcie tylko od kierowcy.

Post

Wysłano: w Nie Mar 15, 2009 19:12

Drodzy Forumowicze,

zakupiłem ostatnio drogiego notebooka, którego wykorzystuję zarówno do pracy oraz przy prywatnych projektach. Jak jest w dzisiejszych czasach każdy wie - kradzieże się zdarzają, nie wiadomo nigdy - co, kto, gdzie i kiedy... W związku z tym chciałbym zabezpieczyć swoje cacko, aby gotówka, jaką nań przeznaczyłem, nie poszła w błoto.

Znajomi podpowiedzieli mi, abym ubezpieczył sprzęt, co nie jest ponoć drogie i ceny wahają się w przedziale kilkunastu do kilkudziesięciu złotych rocznie. Chyba warto? Ostatnio na myśl przyszło mi zamontowanie nadajnika GPS wewnątrz obudowy. W razie kradzieży to chyba wprost idealny sposób na odzyskanie lapka w całości. Jednakże nie wiem, gdzie takie małe cudeńko zakupić i jak z niego korzystać - tutaj prosiłbym o podpowiedź. A może macie jeszcze jakieś pomysły jak efektywnie zabezpieczyć komputer przenośny przed kradzieżą?

Pozostaje jeszcze kwestia oprogramowania, tzn. zabezpieczenia danych na twardym dysku. W tym przypadku również chciałbym prosić Was o radę(-y).

Dziękuję i pozdrawiam .

Post

Wysłano: Śr paź 26, 2005 2:10 pm

Witam!

Zastanawiają mnie tu głównie zdania osób którym zdarzyły się samotne podróże stopem i nie ma bynajmniej na myśli tylko facetów.Wiadomo-ci co zabirają autostopowiczów też się boją ,no i my podróżujący stopem też.Co więc zrobić by zachowac maksimum bezpieczeństwa?Czy zaraz po zatrzymaniu stopa można wyczaić po zachowaniu kierowcy jego ewentualne złe zamiary? I co myślicie np. lakierze do włsów lub jakis perfumach pod ręką żeby psiknąc w oczy ,albo o pozorowanej rozmowie lub wysyłaniu sms-ów do rodziny ,że właśnie załapiliśmy stopa i za tyle i tyle zamierzamy być na miejscu (w którym ktoś niby na nas czeka).Czytałam różne sosoby i ciekawi mnie wasza opinia.A może jakieś niebezpieczne stuacje i przykłay jak sobie w nich poradziliście?No i kwestia najbardziej mnie paląca jako dziewczynę-czy te WSZYSTKIE opowieści o gwałtach i porwaniach autostopiwczek są aby na pewno prawdziwe?Jak uchronić się przed kradzieżą czy wywiezieniem w jakieś odludne miejsce gdzie można byc okradzionym?
Pozdrawiam wszystkich
aleks(andra)

Post

Wysłano: 10-09-2008, 19:13

CytatCytat:

A z ciekawosci sie spytam, co to jest?


Mogę być kompletnie w błędzie ale jak dla mnie to jest to coś opisanego poniżej:

"Nowoczesna elektronika stosowana w pojazdach umożliwia zwiększenie bezpieczeństwa jazdy i zastąpienie kierowcy w wielu czynnościach odwracających jego uwagę od ruchu na drodze. Układy zwiększające czynne bezpieczeństwo (ABS, ASR i ESP) pomagają uniknąć wypadków. Układy i urządzenia zwiększające bierne bezpieczeństwo (np. poduszki gazowe) zmniejszają ryzyko odniesienia obrażeń i łagodzą skutki wypadków. Systemy informacyjne i nawigacyjne ułatwiają orientację i doprowadzenie do celu, określając trasę jazdy. Istnieją też układy ułatwiające parkowanie i manewrowanie pojazdem. Układy zabezpieczenia przed kradzieżą chronią samochody przed włamaniem. Reflektory Litronic w połączeniu z automatyczną regulacją zasięgu oraz wycieraczkami i spryskiwaczami zapewniają duży zasięg reflektorów oraz właściwe optycznie rozsyłanie światła. Istnieje przyszłościowy pomysł połączenia tych układów w system, który nazwano "Cartronic"."

czyli w przypadku Cari immo (może nawet coś jeszcze)

był o tym tutaj

Post

Wysłano: Pn, 10 wrz 2007, 19:05

CytatCytat:

Przecież nie po to, żeby zdjęcia sobie robić

A jak to nie, teraz w sobotę byłem na weselu, fotograf szybko się zmył, a zdjęć nie miał kto robić, a okazji było wiele.
Poza tym jak pisaliście w grę wchodzą konferencje, wyjazdy firmowe. Dla mnie świetny pomysł.
Będziesz się musiał tylko zabezpieczyć przed kradzieżą i zniszczeniem aparatu.

Poza tym zastanów się co mógłbyś jeszcze zaoferować, bo pomysł nie jest trudny do skopiowania. Każdy może kupić kilka cyfraków, wiadomo ze z wykonaniem będzie w takich przypadkach średnio. Ale jak zrobi to jakaś przygotowana osoba to trudno będzie Ci się przebić. Jeżeli jesteś pierwszy to możesz po prostu od razu wejść w kooperację z jakimiś domami weselnymi, firmami organizującymi szkolenia itd itp. Oddawać im część dochodu, ale za to będziesz na ich imprezach.
Aparaty te nie muszą być szczególnie zgrabne, możesz więc dodawać do nich jakiś element który odstaraszał by od kradzieży.
No nic, powodzenia

Post

Wysłano: Sro 23 Lut, 2005 23:18

W naszym pięknym kraju wszystko możliwe.... tak też jest ze śrubami zabezpieczającymi.
Mianowicie, nie stanowią one większego problemu dla kogoś kto chce ukraść koła i zna się na robocie, a polak potrafi 8)
Ostatnio kolega w Seacie Toledo zgubił oryginalną końcówkę od zabezpieczenia, pojechał do ASO aby dokupić tam powiedzieli że nie mają i będzie problem z dopasowaniem, więc kolega pojechał do brata który ma warsztat, tamten nabił na owe zabezpieczenie klucz i odkręcił śrubę w kilka minut, to jest jeden przykład.
Drugi, kolega w Renault Lagunie złapał gumę i przystąpił do zmiany koła po odkreceniu 4 śrub okazało się że nie ma specjalnej końcowki do zabezpieczenia bo ta została w garażu, więc zadzwonił po Assistance Renault, przyjechał Pan który miał wiele różnych końcówek ale żadna z nich nie pasowała więc nabił klucz na to zabezpieczenie i odkrecił koło
Więc osoby które zajmują sie tego typu kradzieżami mają sposoby na każde zabezpieczenie.... fakt faktem że w jakiś sposób jest to utrudnieniem.
To tak jak dobry alarm nie uchroni przed kradzieżą auta, tak też zabezpieczenia przed kradzieżą kół...
Sam co prawda mam zabezpieczenia, ale to działa tak naprawdę w taki sam sposób jak migająca dioda od alarmu w środku auta.
Najlepszym rozwiązaniem jest ubezpieczenie kół, ale to dotyczy tylko tych którzy wykupują polisę AC, moje koła (nawet te 15" które sprzedałem były ubezpieczane, tym bardziej że 17" Zendera które czekają w garażu na wiosnę

Post

Wysłano: 18 Luty 2009, 14:58


Program “Moja Pierwsza Komórka”, realizowany od września ubiegłego roku, zdobywa coraz większe uznanie nie tylko rodziców, ale też wychowawców. Fonio radzi im od niedawna, w jaki sposób prowadzić lekcje zapoznające dzieci z podstawowymi zasadami używania telefonu komórkowego. Coraz więcej najmłodszych nosi przy sobie komórkę i potrafi się nią w pewnym zakresie posługiwać - dobrze więc, jeśli dowiedzą się również jak się nią nie posługiwać…

Dla wychowawców przygotowany został specjalny konspekt pomagający poprowadzić lekcję i w sposób prosty, przystępny i przyjemny nauczyć dzieci co można, a czego nie należy z nim robić. Do konspektu dołączone są dodatkowe materiały pomagające w nauce: krzyżówka z hasłami związanymi z komórką, obrazki do kolorowania bądź uzupełniania (”połącz punkty”), uzupełnianka dotycząca zasad Fonia… Wszystko kolorowe, atrakcyjne wizualnie i gotowe do druku.

Dodatkowo zainteresowane szkoły, które zgłoszą się na adres kontakt@mojapierwszakomorka.pl otrzymają plakaty z 7 zasadami Fonia, które również można wykorzystać podczas lekcji.

Warto takie zajęcia poprowadzić - dzieci mogą się dowiedzieć na nich przydatnych im rzeczy: jak uchronić się przed kradzieżą komórki, gdzie jej lepiej nie zabierać, czym są numery alarmowe i jak z nich korzystać, w jaki sposób kulturalnie i nie przeszkadzając innym używać telefonu. Są to informacje zupełnie podstawowe, ale i nie jeden dorosły powinien je sobie przyswoić (kogo nigdy nie wkurzył głośny dzwonek telefonu i następująca po nim rozmowa w kinie - ręka do góry…).

źródło: Moja Pierwsza Komórka

Post

Wysłano: 26-06-2007, 08:44

Specjaliści z brytyjskiego Departamentu Transportu oraz organizacji Thatcham ogłosili wyniki tegorocznego konkursu British Insurance Car Security Awards - najlepiej zabezpieczonych przed kradzieżą aut.W poszczególnych kategoriach zwyciężyły:

- auta małe: Citroen C3 Exclusive (przed MINI 2007 i Volkswagen Polo SE)

- klasa niższa średnia: Citroen C4 Exclusive (Volvo C30, Ford Focus Ghia/Titanium, Audi A3)

- klasa wyższa średnia: Peugeot 407 Executive (Citroen C5 Exclusive, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat, Toyota Avensis sedan)

- klasa wyższa średnia premium: Lexus IS (Jaguar X-Type, BMW Serii 3 sedan, Audi A4)

- mini vany: Citroen C4 Picasso Exclusive (Mazda5, Ford C-MAX Titanium)

- vany: Ford S-MAX (Ford Galaxy poza wersją LX, Renault Espace poza wersją Authentique)

- kabriolety/roadstery: Audi TT Roadster 2007 (VW Eos, Volvo C70, Mazda MX-5, Saab 9-3 Kabriolet)

- sportowe: Audi S8 (Peugeot 407 Coupe, Citroen C4 VTS)

- małe terenowe: Nissan X-Trail (Toyota RAV4, Honda CR-V 2007 wersja ES oraz EX, Land Rover Freelander 2007, Jeep Compass)

- duże terenowe: Audi Q7 (BMW X5 2007, Cadillac SRX, Volkswagen Touareg, Toyota Land Crusier)

- klasa wyższa: Citroen C6 (Peugeot 607, Audi A6 sedan, Volvo S80)

- luksusowe: Mercedes Klasy S (Lexus LS, Audi A8, Volkswagen Phaeton, Daimler Super Eight)

W rankingu producentów zwyciężyło Audi przed Volvo, Volkswagenem i Mazdą.

Źródło: Wysokie Obroty

Post

Wysłano: Sob Cze 28, 2008 14:15

Wyposażenie wersji MK4 GTI

Zewnętrzne:
obręcze z lekkich metali "Montreal" 6 1/2 J x 16, opony 205/55 R 16, zabezpieczenie kół przed kradzieżą
zielone szyby termoizolujące z popielatym pasem
zewnętrzne listwy ochronne oraz klamki drzwi w kolorze nadwozia
przyciemniane kierunkowskazy tylne i boczne

Wewnętrzne
tapicerka siedzeń "Bandchen"
sportowe siedzenia Recaro
siedzenia przednie z regulacją oparcia w odcinku lędźwiowym
siedzenie pasażera z możliwością regulacji wysokosci
składane siedzenia przednie "Easy Entry" (tylko dla nadwozia dwudrzwiowego)
kieszeń na tylnej części oparcia przednich siedzeń
kierownica, osłona dźwigni zmiany biegów oraz dźwignia hamulca ręcznego pokryte skórą
wstawki w desce rozdzielczej, pokrywa popielniczki i rączki do zamykania z czarnego drewna
dwa uchwyty mocujące kubki w tylnej części konsoli środkowej
składane oparcie tylnej kanapy 1/3 i 2/3
podłokietnik ze schowkami z tyłu
uchwyty mocujące apteczkę i trójkąt ostrzegawczy w bagażniku
dywaniki z przodu i z tyłu

Bezpieczeństwo
reflektory przeciwmgielne
synchroniczne, elektronicznie ustawiane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
dwa zagłówki z tyłu
boczne poduszki powietrzne

Funkcjonalne
obniżone zawieszenie sportowe
elektrycznie otwierany szklany dach z możliwością sterowania stopnia otwarcia
centralny zamek z blokadą wewnętrzną
kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy
elektrycznie obsługiwane szyby z przodu i z tyłu z zabezpieczeniem przed zakleszczeniem dłoni
gniazdko zasilające 12V w bagażniku
opóźnione wyłączanie oświetlenia wewnętrznego
dwutonowy sygnał dźwiękowy
radioodtwarzacz "gamma" z czterema głośnikami z przodu i z tyłu

Post

Wysłano: Pon Sty 12, 2009 19:55

dzieki za słowa otuchy, dostałem już pismo, sprawa umozona z powodu nie wykrycia sprawcy, co do sposobu zabezpiecznia auta ekm. na komendzie powiedziano mi że można węża boa trzymac w środku, ale dowiedziałem się tez że jest dość dobry tani sposób (wielu policjantów tak robi) nie tyle co na zabezpieczenie przed kradzieżą a zlokalizowanie auta, trzeba gdzieś w samochodzie pod deska, fotelem itp, schować komorke najlepiej na pre-paid wyłączyć dzwonki wibre itp. i podłączyć pod ładowanie, co jakiś czas uzupełnić stan konta, w razie stwierdzenia kradzieży policyjni technicy sa w stanie w minutę namierzyć numer,zreszta sami mżemy to zrobic np. w oragne jest usługa "gdzie sa twoi znajomi" sprawdza się na internecie dokładnośc do 10m, można również zainwestować w GPS ale ten podobno da się zakłucic urzadeniem które moga posiadac złodzieje, GPS równiez traci zasieg jeśli nie widzi satelity czyli np. w stodole pod mostem, komorka może miec zasięg w stodole, nie traci tak łatwo zasięgu jak gps. myśle że dość ciekawy sposob może komuś (oby nie) się przyda.

Post

Wysłano: Czw Mar 10, 2005 10:06 am

Niestety tak właśnie jest że żadne alarmy, blokady, itp nie uchronią przed kradzieżą jeżeli złodziej się uprze, ale mogą mu to dość utrudnić i oto chodzi. Często tak bywa że "klient" widząc blokadę skrzyni, blokadę kierownicy, pedałów i alarm poprostu sobie odpuszcza mając na to powiedzmy 5 minut.
Mechanizm jest prosty: podjeżdża swoim autkiem z odpowiednim nadajnikiem i wysyła kolejno sekwencje kodów znanych prodócentów alarmów (mają to często zanim jeszcze alarm wejdzie do sprzedaży), czeka az samochód "odpowie".
Potem owiera machę w twoim autku, zakłada kostkę ze swoim kodem immobilizera (kluczyk w kieszeni) i po sprawie , autko chodzi.
Wszelkiego rodzaju blokady usuwane są mechanicznie (na siłę).
Autko jego - proste. Tak jest w większości przypadków, przy standardowych alarmach.
Dobrze jest mieć niestandardowy , wręcz półamatorski alarm który nieźle potrawi im namieszać i wszystko wydłużyć.
Gdyby AC załatwiało tę sprawę do końca byłoby super, niestety problem tkwi w ubezpieczalniach, muszą wyjśc na swoje i nieczęsto udaje sie od nich wyciągnąc to co się należy.

Pozdrawiam.

Post

Wysłano: 30-05-2007, 10:15

Beznadziejna sprawa.

AC = ubezpieczenie dobrowolne.
Kradzież samochodu = brak możliwości oceny jego stanu (przebiegu, historii wypadków itp.)
Rzecznik Praw Ubezpieczonych = beznadziejny beton.
Łatwiej jest przy zniszczeniu niż przy kradzieży.
Jeśli chcesz to spróbuj udowodnić że od daty zawarcia ubezpieczenia do dnia powstania szkody upłynął bardzo krótki okres czasu i samochód nie stracił tyle na wartości. Polecam katolog Eurotax (korzystają z niego ubezpieczyciele) http://www.eurotax.pl/P/u...resse_gross.php . Jest bardzo prosty w obsłudze.
Wycenisz samochód i zobaczysz ile traci na wartości rocznie. Następnie rok podzielisz na 12 miesięcy i będziesz wiedział ile traci miesięcznie. Potem pomnożysz przez ilość miesięcy od zawarcia ubezpieczenia do kradzieży i tą sumę odejmiesz od tych 18 tyś. Pamiętaj o zniżkach i zwyżkach wartości za przebieg i wyposażenie (wszystko opisane w katalogu). Przebiegu nie udowodnisz, chyba że masz jakieś rachunki z serwisu z kilku ostatnich dni przed kradzieżą i jest tam przebieg auta. To zwiększy twoje szanse. Jeśli nie to po tabeli zorientujesz się jaki jest średni roczny przebieg dla tego auta.
Życzę powodzenia.

Na przyszłość polecam uprzykrzające (bo nie ma niezawodnych) życie złodziejom zabezpieczenia takie jak, własna odcinka, blokada (multi lock, bear lock itp.) oraz antynapady. To wszystko zwiększa ryzyko wpadki, a jak są do "wzięcia" inne samochody to po co ryzykować.

Post

Wysłano: 06-01-2007, 11:52

Ja w swoim colcie nie montowałem autoalarmu tylko multilocka / na pewno daje lepszą ochronę pojazdu przed kradzieżą choć nie gwarantuje ochrony przed włamaniem / jest falnie zamontowany, wystarczy tylko przekręcać rygiel bez jego wyciągania, cena też znośna 550zł . Nie stwierdziłem natomiast usterki z wstecznym biegiem, naprawdę wchodzi płynie i bez oporu czy zgrzytnięcia. Silnik diesla radzi sobie naprawdę dobrze choć ma tylko trzy "garki ", charakter pracy można porównać do odkurzacza / nie nie żartuję /. pali naprawdę mikro ilości ropki. Wszystkie urządzenia pracują sprawnie i bez problemów/ przynajmniej na razie /. Co do wad tego pojazdu wg mojej oceny to zalicza się napewno :
1/ za twarde zawieszenie , na polskich drogach plomby z zębó wylatują Mitsubishi mogłoby podarować swoim klientom odrobine luksusu
2/ zestaw naprawczy zamiast koła dojazdowego, jesli opona uszkodzi się inaczej niż na powierzchi bieżnika to można tylko usiąść i płakać, autka za ponadt 40 tysiaków i żeby oszczędzać na głupim kółku
3/ wieloprofilowe ukształtowanie podłogi w przedniej części pojazdu, dokupienie pasujących dywaników gumowych / poza zajebiscie drogimi oryginałami / graniczy z cudem
To na razie tyle co mi sie nie podoba po kilku miesiącach jazdy tym " wozidełkiem "

Post

Wysłano: Czw Paź 13, 2005 09:37

No właśnie, jak Wy zabezpieczacie auto przed kradzieżą?
Sa różne sposoby: blokady kierownicy, lewarka biegów, multi- locki(blokady skrzyni biegów), alarmy a np. przy instalacji gazowej w Polonezie kolega ma jakies przyciski pod kierownicą, żeby bez wcisnięcia odpowiednich przycisków samochód nie zapalił.
Napewno istnieja jeszcze inne metody zabezpieczenia auta, których ja niestety nie znam dlatego nie wymieniłam
A u Was jak jest , jak zabezpieczacie swoje autka

Post

Wysłano: Sob Lis 08, 2008 17:11

Witam Wszystkich! Niedawno zakupiłem sobie mk4 TDI 90PS i chciałbym go skutecznie zabezpieczyć przed potencjalnym złodziejem. Czytałem trochę o blokadach na skrzynie tzw. Bear-Lock i o różnych innych odcinkach np. zapłonu. Co byście mi polecili i jakie są koszty instalacji polecanych przez was blokad?

Post

Wysłano: So cze 04, 2005 6:50 am

Witaj Jagoda,

mimo pewnych minusów - brud, obawy przed kradzieżą, trochę tłoczno -lubię podróżować 2 SL. To spore widowisko. Przez całą drogę dużo się dzieje i dla tych obserwcji warto trochę "pocierpieć". Poznaje się miejscowych ludzi, gada z nimi, przez wagon przetacza się korowód dziwnych postaci - ludzi w podróży, handlarzy, żebraków... Jest ciekawie.

A na plecak lepiej mieć pokrowiec. Z takiej wędrówki wraca mocno sponiewierany.

pozdrowienia

Post

Wysłano: Pią Mar 06, 2009 16:15

Dzięki kolego za pomoc udaję się w takim razie do warsztatu pozdrawiam

Jeszcze mam takie pytanie czy taka naprawa długo trwa? i czy to na pewno jest immobilizer, bo z tego co wiem to immobilizer jest to zabezpieczenie przed kradzieżą,który powoduje ze coś tam się blokuje i silnik nieodpadli.I co ma ten immobilizer do opisanej wczesniej prze zemnie sytuacji??

Post

Wysłano: Sro Kwi 29, 2009 23:49

Witam, przymierzam się do wymiany przegubu, orientuje się ktoś jaki wymiar ma nakrętka którą przykręcony jest przegub. Wiem że mógłbym zdjąć koło i zmierzyć ją, ale mam zrypane kompletnie śruby zabezpieczające koło przed kradzieżą i odkręcenie ich będzie niezłym wyzwaniem (w takim stanie to kupiłem) na szczęście nie musiałem ściągać koła w trasie.
Z góry dzięki za pomoc

Post

Wysłano: Czw Paź 30, 2008 10:17

ja tam mam te same śruby dl felg aluminiowych i stalowych (łby owalne) żadnych problemów nie widziałem -porównując śruby standardowe ze śrubami zapezpieczającymi przed kradzieżą -wyglądają tak samo z wyjątkiem wierzchu.
najważniejsza jest długość śruby.
ciekawostka -za oryginalne śuby zabezpieczające zapłaciłem w ASO ciut mniej miż za dobre śruby na allegro i norauto (testowane)

Post

Wysłano: 24.12.2007, 01:49:17

Opacity 15% jak już coś xD
Znak wodny jest po to, że jest to lay na zamówienie. Jak pokazywałem go klientowi to się zabezpieczyłem przed kradzieżą. Gówno nie gówno, zleceniodawcy się podoba a to jest najważniejsze.

Post

Wysłano: Pią Mar 21, 2008 18:32

CytatCytat:

Jak zabezpieczacie swje Astry przed złodziejami? ja mam blokadę na kierownice utrudniająca manewry i nie wiem czy to najlepszy sposob/? A jak z tym u was?


Pisanie o tym na forum to jak zaproszenie do "uszycia" autka...

Post

Wysłano: Wto 17 Mar, 2009 22:08

Heh jakaś bzdura napędzająca kasę "specjalistycznym zakładom" W mojej K11 jak została przywieziona, też wyjęłam akumulator (ze strachu przed kradzieżą, bo nie miała tablic ) i nic się nie stało, dodam że mam immobilizer...po zamontowaniu wszystko działało poprawnie
Pozdrawiam nowego użytkownika forum i K-11

Post

Wysłano: Wto 31 Lip, 2007 15:07

almerka N16, ale o co Ci chodzi?? Antynapad zgodnie z prawem jest nielegalny i nie mozna go stosować, a wtakiej formie ze jak widzisz ze ktos odjezdza Twoim autem to naciskasz na przycisk i stoi. Mozna zamontować jakieś inne, nietypowe zabezpieczenie przed kradzieżą, ale o tym nikt nie powinien mowic, aby nie robic lektury dla złodzieja

Post

Wysłano: Czw Mar 05, 2009 11:19

1. Czy te fele mi podejdą? - http://moto.allegro.pl/it...50_15_lato.html bądź te http://moto.allegro.pl/it...ane_okazja.html . Nie znam się na tych całych calach czy ET, coś wiem, ale nie wiele. Jakby mi ktoś powiedział, ile "max" wejdzie opona do obniżonego mk2. Chodzi mi o cale, szerokość (np. 195) i wysokość profilu (np. 40). Bo jakieś inne oznaczenia to nie wiele mi mówią. Bardzo bym prosił o pomoc koledzy.
2. Mam w aucie przy kierownicy po lewej wygrawerowane w plastiku "Electric central", wnioskowałem, że mam seryjny centralny. Jednak odkryłem, że kable mam takie kolorowe jak z centrala za 40 zł ze sklepu, gdzie kupywałem zamek do poprzedniego auta. No i pod kanapą tylną znalazłem 2 kable z centrala, czyli do bagażnika nie doszeł "monter". Mam centralny tylko na drzwi przednie (mam 3 drzwiowego mk2 diesel). Przy pkazji pytanie: jak pociągnąć te kable do tylnej klapy? Którędy, żeby nie ciekła woda? Ciekawostką jest, że nie mam alarmu niby, ale tak: czujników brak, nawet jak otworzę drzwi to nic nie wyje. Lecz: jak źle nacisnę na pilocie guzik (mam scyzoryka) to mi wyje auto, mam syrenę . 3 razy mi kierunki mignąi 3 razy pisknie syrena jak otwieram drzwi, i raz migną i raz błyską jak zamykam. Który central obsługuje syrenę? Powinienem mieć alarm zatem, ale niby to nie mam żadnych czujników, nic. Mam wygrawerowany napis, ale chyba nie mam seryjnego centrala. Jestem głupi w tej sprawie i zaskoczony. Pomóżcie z wyjaśnieniem.
3. Jak zamontować antenę cb na dachu? Mam dziurę w dachu i antenę FM zrobioną na styl Corsy B, tam z tyłu dachu. Chcę tam cb dać. Jakieś podkładki, wzmocnienia blachy? Podsufitkę trzeba "rwać"? Radio cb dać myślę za popielniczkę, ale będę robił też elektryczny szyber, to może dać radio pod silniczek? I dorobić tą osłonę ta, by te radio zabudować u góry? Będzie to wyglądać jak w tirach, pod dachem . No i jak zabezpieczyć antenę przed kradzieżą? Wykręcanie i motyli to sprawa za ciężka, za długo trzeba kręcić i gwint się udupi zaraz. Myślałem zrobić antenę tak, jak są wkładane żarówki do tylnich lamp - czyli wstawić antenę na jakąś podstawę na dachu i o 90 stopni jąprzekręcić, by się bolce zablokowały, jak w żarówkach. Oczywiście jakieś 10-15 cm takiej blachy z 4-5 bolcami, które by się blokowały odpowiednio i by antena była sztywna. Od razu lepszy montaż by był. Pytanie: jak podstawkę zrobić? Magenesówka ciulato wygląda. Proszę o odpowiedź na te moje 3 pytanka. Pozdrawiam.

Tyle się napisałem i nikt mi nie odpowie?

Post

Wysłano: 5 mar 2009, o 16:21

Firmy wspólnie wprowadzają na rynek nowe, innowacyjne rozwiązania z zakresu ochrony danych dla użytkowników komputerów i telefonów komórkowych - NetiaBackup i Netia Mobile Secure.

Netia i F-Secure współpracują już od 2006 r., dostarczając rozwiązania chroniące przed zagrożeniami z Internetu: użytkownikom indywidualnym - Bezpieczny Internet, a firmom - Netia Secure. Firmy zdecydowały się jednak na rozszerzenie wspólnej oferty.

NetiaBackup to narzędzie, chroniące przed utratą ważnych danych w przypadku zniszczenia, kradzieży bądź zgubienia komputera. Pozwala na bezpieczne archiwizowanie nielimitowanej ilości danych. Oprogramowanie umożliwia dostęp do zarchiwizowanych materiałów z dowolnego miejsca i poprzez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu.

Proces backupu może odbywać się automatycznie i archiwizować pliki na bieżąco bez udziału odbiorcy, może również zostać zatrzymany w przypadku gdy potrzebna jest maksymalna przepustowość łącza. Dodatkowo wszystkie archiwizowane pliki przed zapisaniem na serwerze są kompresowane, co ułatwia ich ponowne pobieranie. Do transmisji danych używane jest szyfrowane połączenie SSL, a informacje są chronione algorytmem 3DES. Rozwiązanie jest dostępne w dwóch wariantach: dla firm (NetiaBackup) i dla użytkowników indywidualnych (Bezpieczna Kopia).

Z kolei Netia Mobile Secure to narzędzie dla użytkowników biznesowych. Aplikacja łączy funkcje ochrony antywirusowej i anty-szpiegowskiej w czasie rzeczywistym z funkcją zapory firewall i zabezpieczeniem przed kradzieżą. Netia Mobile Secure skanuje ruch sieciowy i monitoruje urządzenie w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania. Automatycznie pobiera także najnowsze aktualizacje, gdy zostanie nawiązane połączenie w trybie transmisji danych. Aplikacja wprowadza też funkcje zabezpieczania przed kradzieżą z blokadą zdalną i zdalnym usunięciem wszystkich danych z telefonu. Blokada zdalna umożliwia szybkie i łatwe zablokowanie urządzenia w celu ochrony poufnych danych za pomocą pojedynczej wiadomości SMS.

Źródło: securitystandard.pl

Post

Wysłano: 07 Lis 2008 | 13:19

Witam, jak w temacie zgubiłem kluczyk , w sumie nie ma problemu bo mam zapas, ale obawiam się że jeśli znalazca znalazł je w pobliżu samochodu to może przyjść mu pomysł do głowyżeby nią odjechać Co robić , można zmienić same wkładki Ile to kosztuje , w jakim warsztacie w okolicach Katowic, Zabrza pomogą Będę wdzięczny za wskazówki
Pozdrawiam

Post

Wysłano: 03 Lis 2008 | 22:29

CytatCytat:

Myjk napisał:
A jednak między innymi w M6 da się odkodować standardowym kodem.

serio? jaki w takim razie jest sens takiego zabezpieczenia przed kradzieżą?

serio serio.Procedura jest troche skomplikowana ale do M5 tez znam kodzik a tak BTW dlaczego do nas na spociki nie wpadasz?

Post

Wysłano: Pt gru 16, 2005 8:14 pm

czy orientujecie się w kwestiach ubezpieczenia sprzętu foto w podróży przed kradzieżą, zniszczeniem lub innymi nieszczęściami mogącymi spotkać nas w podróży, jakie są warunki takich ubezpieczeń, ile kosztują i czy w praktyce osiągalne jest uzyskanie jakiegoś odszkodowania, czy ktoś ma własne doświadczenia w tej materii ?

Post

Wysłano: Sob 03 Sty, 2009 11:47

Skoro tak się dzieje to sprawdź, czy to nie wina stacyjki. Zwykła probówka 12V i sprawdzasz czy nie zanika prąd na wyjściu ze stacyjki po ON. To widocznie z tego powodu masz błąd 93. Może masz jakieś aktualne lub dawne zabezpieczenie przed kradzieżą, które odcina czasem prąd do ECU? Szukaj, to prosty problem. Czy tego problemu nie robi przekaźnik główny??? To z niego wychodzi zasilanie do ECU. W najgorszym razie robisz "nowe" zasilanie do sterownika i po problemie.
pozdr.

Post

Wysłano: Nie Kwi 19, 2009 16:35

Profesjonalne "łatanie" dziur w drodze

Odpowiedni pojazd na miasto oraz na nasze drogi
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=T1048008

Profesjonalne zabezpieczenie kołpaków przed kradzieżą, czyli w imię ...
http://forum.vw-passat.pl...42&postcount=24

Post

Wysłano: Czw Lip 03, 2008 20:58

CytatCytat:

- koniecznie wspomaganie

CytatCytat:

- min. jedna poduszka

CytatCytat:

- im więcej zabezpieczeń przed kradzieżą tym może niższe ubezpieczenie zapłace

Standardowo jest immobiliser (w każdej wersji), a w 99% przypadków jest też fabryczny alarm z centralnym zamkiem.

Post

Wysłano: 29 Kwi 2009 | 19:34

CytatCytat:

Nie wiecie czy przed kradzieżą "na części" chroni znakowanie DNA samochodu, t.j. czy to odstrasza złodziei?

Zdaje mi się, że kiedyś o tym dyskutowaliśmy na forum - IMO raczej przydatna rzecz dla właściciela (odpukać) skradzionego auta, którego bebechy zostaną znalezione. Ponadto mało rozpowszechniona metoda.

Post

Wysłano: Pią Wrz 14, 2007 19:20

KE: koniec z dyskryminacją kierowców
(PAP, pr/14.09.2007, godz. 16:31)

Koniec ze szkodliwą dla kierowców dyskryminacją nieautoryzowanych warsztatów samochodowych - Komisja Europejska ogłosiła w piątek, że nakazała czterem koncernom, by udostępniały im pełne dane techniczne, niezbędne do prawidłowego serwisu aut.

"Konkurencja między warsztatami samochodowymi jest z korzyścią dla konsumentów, którzy mają dzięki temu dostęp do tańszych usług i części zamiennych" - oświadczyła w piątek z zadowoleniem unijna komisarz ds. konkurencji Neelie Kroes.

Na rynku motoryzacyjnym powszechną praktyką jest dzielenie się przez producentów pełnymi danymi technicznymi samochodów tylko z wybraną grupą autoryzowanych warsztatów. Stoi to w sprzeczności z unijnym prawem konkurencji, gdyż z góry na przegranej pozycji stawia warsztaty niezależne, które w rezultacie nie mogą zaoferować kierowcom pełnej gamy usług.

Autoryzowane stacje obsługi wykorzystują tę sytuację, narzucając wysokie ceny - czasem ponad dwa razy wyższe niż u niezależnej konkurencji.

Komisja Europejska przeanalizowała umowy stosowane przez koncerny. Ujawniła, że w przypadku czterech z nich - DaimlerChryslera, Toyoty, General Motors i Fiata - niezależne warsztaty miały jedynie ograniczony dostęp do dokumentacji technicznej.

Chcąc nie chcąc, koncerny podpisały zobowiązanie, że na żądanie, za rozsądną opłatą i w sposób niedyskryminacyjny będą udostępniać wszystkie informacje techniczne o swoich produktach. To istotne także ze względów bezpieczeństwa, bowiem samochody stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich prawidłowa naprawa wymaga wysokiej klasy fachowców, którzy muszą dysponować pełną wiedzą o wszystkich układach auta.

Zwolnienie od obowiązku udzielania pełnych informacji dotyczy tylko niektórych zabezpieczeń przed kradzieżą auta czy systemów ograniczających moc silnika.

Głównym źródłem komunikacji między producentami a warsztatami mają być stale aktualizowane strony internetowe. Cena za korzystanie z niej (np. stawka za godzinę) ma zapewniać równe traktowanie warsztatów autoryzowanych i niezależnych.

W razie złamania podpisanych zobowiązań Komisja Europejska będzie mogła nałożyć grzywnę sięgającą 10 proc. obrotów danej firmy. Zobowiązania mają obowiązywać do maja 2010 roku, kiedy to wejdzie w życie unijne rozporządzenie wyraźnie nakładające obowiązek niedyskryminacyjnego udostępniania danych technicznych przez producentów aut.

///Artykuł skopiowany z portalu Onet.pl///
http://biznes.onet.pl/0,1605808,wiadomosci.html

Post

Wysłano: 05.02.2009 (Cz) 18:14

dobra ok rozumiem, sam wiem po sobie że wiem o co chodzi, co i jak ale nie potrafię wiernie czasami tego przelać na tekst

tak nawiązując do tematy to niestety taka dola twórcy i autora, niestety nie da się nigdy w 100% ochronić przed kradzieżą, dopiero będąc autorem czegoś i jak widzi się że jest się bezsilnym docenia się dążenia i działania organizacji antypirackich

Post

Wysłano: 09.06.2006, 21:51:48

właściwie to mnie chodzi o adres MAC serwera, na którym uruchamiam skrypt, w celu zabezpieczenia się przed kradzieżą skryptu.

Poszukam jeszcze na forum, na pewno coś powinienem znaleść.

Dzięki,
woolkan